„Înainte de fi deveni cu adevărat un doctor bun, trebuie să fi fost tu însuți bolnav.”

 

 

În contextul actual, ca organizator de cursuri și training-uri, ne preocupăm să asigurăm condițiile optime de igienă și dezinfectare a locațiilor în care se vor susține evenimentele noastre! Considerăm că măsurile de precauție și igienă recomandate de autorități trebuie respectate fără excepție, dar și dublate de reponsabilitatea individuală http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/

Astfel, fiecare participant la cursurile noastre din sală:

– va avea la dispoziție soluții pentru dezinfectarea mâinilor și a suprafețelor de contact

– va păstra o distanță de minim 1m față de ceilalți cursanți

– va completa un protocol de participare prin care declară (pe propria răspundere) că nu are simptome de răceală și nu a călătorit în ultimele 20 de zile în zonele afectate de coronavirus.

Ne aliniem astfel măsurilor preventive și de protecție împotriva răspândirii  coronavirus, oferindu-le participanților posibilitatea de a beneficia de o experiență de training de calitate și sigură.

 

CONFIDENT BUSINESS TRAINING  include posibilitatea participării online la cursurile susținute în sistem de videoconferință live. Aceste zile în care renunțăm să ieșim din casă sau să mergem la job pot fi abordate că o oportunitate de creștere profesională și dezvoltare personală,  pentru a investi în noi înșine! 

Cursurile noastre se vor susține într-o sala de conferință, cu un număr limitat de participanți și vor fi transmise live pentru cei care vor să le urmărească de acasă prin intermediul platformei online. Vei putea urmări prezentarea cursului și imaginile din sala de curs live, formatorul iți poate răspunde în timp real la întrebări și vei putea interacționa la nivel de grup, subgrup sau individual cu ceilalti cursanți.

Suportul de curs și fișele de lucru (după caz) vor fi transmise în format .pdf fiecărui cursant înainte de începerea evenimentului!

 

 

 

Cui se adresează cursul:

Cursul ”Comunicarea medic-pacient” se adresează atât profesioniștilor independenți implicați în actul medical, cât și organizațiilor medicale care doresc să ridice standardul serviciilor din domeniul sanitar.

 

De ce este oportun un astfel de curs:

Studiile arată că o bună comunicare medic-pacient potențează reglarea emoțiilor pacientului, crește complianța acestuia față de actul medical, ajută la identificarea cu ușurință a nevoilor, percepțiilor și așteptărilor lui. (sursa)

Auzim adesea expresii precum: ”ca medic este bun, dar este dificil să discuți cu el” sau ”mă duc cu o listă de întrebări și nu apuc să îl întreb nimic că mă și expediază”.

Majoritatea pacienţilor experimentează (în forme moderate sau severe) anxietatea și vulnerabilitatea în situații în care sănătatea le este sau le poate fi afectată.

Relaţia medic – pacient  este important să fie stabilă, de încredere, cu beneficii pentru însănătoșirea sau ameliorarea sănătății acestuia din urmă. Odată ce pacientul întâlneşte un medic care îl securizează, nu-şi va mai căuta curând altul.

Foarte mulţi adulţi evită pe termen lung (ani) vizita la medic, din varii motive, agravând astfel simptomele/problemele şi crescând costurile tratamentelor/intervenţiilor, riscurile şi durata suferinţei.

Din ce în ce mai mulţi pacienţi se orientează spre servicii medicale de calitate/nedureroase/neanxiogene, iar înțelegerea situației în care se află, prin explicarea pe înțelesul lor de către personalul medical devine din ce în ce mai mult un criteriu în alegerea medicului și clinicii.

Mulți medici evită comunicarea veștilor sau a informațiilor delicate, sau le transmit pacienților sau aparținătorilor într-un mod nepotrivit. Unii medici  folosesc termeni medicali greu de înțeles și par lipsiți de umanitate, alții folosesc o comunicare abruptă (sinceritate lipsită de diplomație și empatie), alții sunt prea grijulii și empatici ajungând să se încarce cu suferința psihică a pacientului. Astfel, o comunicare nepotrivită poate avea urmări nedorite asupra psihicului pacienților/aparținătorilor, dar și asupra relației medic-pacient.

Scopurile principale ale cursului ”Comunicarea medic – pacient” sunt:

  • Dezvoltare personală şi profesională a personalului medical, prin însuşirea de noi competenţe
  • Pacienţi mai relaxaţi și mai informați
  • Consolidarea relaţiei medic – pacient
  • Creşterea satisfacţiei pacienţilor
  • Avantaj competitiv concretizat în dezvoltarea business-ului

 

Beneficiile cursului ”Comunicarea medic – pacient”:

  • Pacienţi motivaţi pentru continuarea tratamentului
  • Reducerea anxietății asociate vizitelor la medic/clinică
  • Creșterea complianței la intervenții, tratament
  • Facilitarea interacțiunii cu personalul medical
  • Abordarea promptă, proactivă a situaţiilor care necesită prezentarea la medic
  • Creșterea încrederii în medic, în actul medical și în clinică
  • Oportunităţi profesionale de dezvoltare
  • Mai multi pacienţi cu un nivel ridicat de satisfacție
  • Mai multe recomandări din partea pacienţilor
  • Accelerarea procesului de vindecare/ameliorare

 

Ceea ce înseamnă:

  • Referințe pozitive în ceea ce privește un cod de bune practici
  • Mai multe recomandări = mai multi pacienţi / clienţi
  • Creșterea notorietății clinicii, care se va reflecta în dezvoltarea business-ului

 

Teme abordate în cadrul cursului ”Comunicarea medic – pacient”:

  • Tipuri de comunicare; Bariere în comunicare/Dificultăți de comunicare
  • Ascultarea activă
  • Dezvoltarea unor strategii eficiente de comunicare cu categorii diferite de pacienți: adulți, copii, vârstnici, pacienți cronici, pacienți dificili
  • Empatie, standarde, așteptări, inteligență emoțională. Rolul lor în gestionarea relației terapeutice
  • Caracteristici ale unui bun comunicator / bun ascultător
  • Cum se realizează informarea adecvată a pacientului (discuții cu pacientul, cu aparținătorii, comunicarea diagnosticului, prognosticului, conduitei de tratament, adecvarea limbajului la nivelul și starea emoțională a pacientului)
  • Aplicații practice: jocuri de rol, studii de caz

Cursul ”Comunicarea medic -pacient” se poate personaliza și susține inhouse, putând fi adaptat la specificul clinicii medicale, cu exemple și exerciții practice.

 

Datele de desfășurare și durata cursului: 

  • 7-8 martie 2020 în intervalul 9.00 – 17.00, cu pauză de masă zilnic, între 13.00 – 14.00

Locația: sediul nostru din Str. Uranus, nr. 132A, sector 5,  București, pentru hartă, click AICI.

 

Taxa de participare:   990 lei / cursant.

 

REDUCERE:

  • 890 lei/persoana pentru înscriere și plată integrală până la data de 15 noiembrie 2019;
  • 790 lei/persoana pentru grup de minim trei persoane înscrise împreună și plătă integrală până la data de 15 noiembrie 2019;

Taxa include:

  • Activitatea de training
  • Suportul de curs
  • Fișele de lucru și materialele de training
  • Coffee-break-uri pentru fiecare zi de curs, gustări
  • sesiune de follow-up / coaching cu formatorul după curs, pentru situații specifice din activitatea ta, timp de 30 de zile (email).

 

Modalități de plată:

  • prin transfer bancar în contul nostru deschis la Banca Transilvania
  • numerar sau cu card bancar la sediul CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL
  • în trei rate bancare pentru posesorii de carduri de credit STAR BT emise de Banca Transilvania

 

Trainer curs ”Comunicarea medic-pacient”: Nadia Crețu

Nadia este atât psiholog, psihoterapeut, dar și un trainer cu multă experiență. A dezvoltat și implementat training-uri atât pentru clinici medicale private și de stat, cât și în mediul pharma. Este un trainer pasionat și talentat, care crede în oameni și în puterea lor de transformare și… mai multe despre trainer AICI

 

Pentru înscriere, completați formularul de mai jos.

Informații suplimentare la adresele de email office@confidentbusiness.ro; contact@confidentbusiness.ro sau la telefon 0759.824.657

FORMULAR INSCRIERE