„Este lipsit de sens să recrutezi oameni inteligenți și apoi să le spui ce să facă;        angajează oameni deștepți care să-ți spună ce ai de făcut!”

 

                                                                                                                                     STEVE JOBS

În contextul actual, ca organizator de cursuri și training-uri, ne preocupăm să asigurăm condițiile optime de igienă și dezinfectare a locațiilor în care se vor susține evenimentele noastre! Considerăm că măsurile de precauție și igienă recomandate de autorități trebuie respectate fără excepție, dar și dublate de reponsabilitatea individuală http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/

Astfel, fiecare participant la cursurile noastre din sală:

– va avea la dispoziție soluții pentru dezinfectarea mâinilor și a suprafețelor de contact

– va păstra o distanță de minim 1m față de ceilalți cursanți

– va completa un protocol de participare prin care declară (pe propria răspundere) că nu are simptome de răceală și nu a călătorit în ultimele 20 de zile în zonele afectate de coronavirus.

Ne aliniem astfel măsurilor preventive și de protecție împotriva răspândirii  coronavirus, oferindu-le participanților posibilitatea de a beneficia de o experiență de training de calitate și sigură.

 

CONFIDENT BUSINESS TRAINING  include posibilitatea participării online la cursurile susținute în sistem de videoconferință live. Aceste zile în care renunțăm să ieșim din casă sau să mergem la job pot fi abordate că o oportunitate de creștere profesională și dezvoltare personală,  pentru a investi în noi înșine! 

Cursurile noastre se vor susține într-o sala de conferință, cu un număr limitat de participanți și vor fi transmise live pentru cei care vor să le urmărească de acasă prin intermediul platformei online. Vei putea urmări prezentarea cursului și imaginile din sala de curs live, formatorul iți poate răspunde în timp real la întrebări și vei putea interacționa la nivel de grup, subgrup sau individual cu ceilalti cursanți.

Suportul de curs și fișele de lucru (după caz) vor fi transmise în format .pdf fiecărui cursant înainte de începerea evenimentului!

 

 

 

„Recrutare online și prin social media” – devine una dintre cele mai bune opțiuni datorită concentrării mari a publicului țintă pe conturi online și posibilității de targetare avansate pe care numai social media le oferă!

 

 

Angajarea unui profesionist în 2019 a devenit o adevărată provocare, iar criza accentuată a forței de muncă – mai ales în domenii tehnice sau foarte aplicate, este o misiune delicată și implică intervenția unor specialiști, deci costuri ridicate!

În egală măsură, ritmul de penetrare a social media și a conectivității la internet în rândul populației active a României crește fulminant, de la an la an, peste 10 milioane de români fiind conectați zilnic la canalele de socializare și pe website-uri care pot deveni aliați de preț în recrutarea de personal.

Recrutorul trebuie să fie acolo unde îi este publicul țintă, iar dacă publicul țintă de candidați s-a mutat in online, acolo trebuie să fie și recrutorul modern, de generație nouă, care știe să creeze campanii online, un set nou de abilități de care până acum nu avea nevoie.

 

 

Cursul Recrutare online și prin social media se adresează:

  • Specialiștilor în resurse umane ce își doresc să își extindă sursele de candidați
  • Recrutorilor care doresc să își consolideze cunoștințele privind recrutarea online
  • Managerilor de HR care vor să înțeleagă mecanismele operaționale ale recrutării online, pentru a putea controla mai bine proiectele în lucru
  • Responsabililor de marketing, celor interesați de construirea sau consolidarea campaniilor de employer branding
  • Autorilor, bloggerilor, freelancerilor, creatorilor de conținut online
  • Antreprenorilor
  • Specialiștilor din diverse domenii care vor să dobândească expertiză suplimentară
  • Experților, consultanților independenți

 

 

 BENEFICIILE PARTICIPĂRII la cursul Recrutare online și prin social media

 Vei învăța: 

  • Cum să construiești și să implementezi imaginea în online pentru o companie, prin campanii de employer branding atrăgătoare
  • Ce trebuie să schimbi/actualizezi la campaniile de construire/diversificare a brandului de angajator pentru a atrage candidații
  • Cum să îți construiești, implementezi, optimizezi strategia de recrutare prin social media
  • Cum și unde să cauți și găsești candidați relevanți pe Facebook
  • Cum și unde să cauți și găsești candidați relevanți pe LinkedIn
  • Dacă este cazul să utilizezi canale social media precum Instagram ori SnapChat pentru recrutarea ta de personal
  • Ce alte surse online de recrutare a personalului există în România și cum trebuie utilizate
  • Cum să construiești o campanie de recrutare eficientă și originală

 

BONUS:

  • Modulul „Cum gestionăm crizele de imagine generate de foști angajați în mediul online”

 

 

Structura cursului Recrutare online și prin social media:

  • Employer Branding și Social Media: profilul candidatului, noile canale de recrutare – ce sunt, cum se utilizează, recrutarea pe Facebook și LinkedIn (statistici relevante), recrutarea specială și alternativă pe Instagram/SnapChat prin curentul influencers, cum se construiește o pagină de companie pe Facebook/LinkedIn/cont business pe Instagram, ce conținut trebuie să aibă, la ce interval trebuie postat conținutul, promovarea paginii/contului, construirea de comunități online în jurul paginii de Facebook/LinkedIn, viralitatea în Instagram și pe alte canale social media alternative
  • Campaniile de recrutare – Recruitment Marketing: cum se construiesc (mesaj, foto, alte elemente), ce audiențe targetează, cum se eficientizează din punct de vedere obiective, buget, rezultate, cum se găsesc pepinierele de angajați, cum se construiesc campaniile plătite de recrutare, când este cazul să apelăm la campanii plătite, căutarea booleană în LinkedIn, diferențe Facebook-LinkedIn, specificități în campaniile de recrutare în surse alternative de candidați (Instagram, alte canale social media)
  • Recrutarea externă activă pe alte surse online: ce materiale trebuie utilizate pentru a atrage engagement cu potențialii candidați, unde trebuie ele postate, cum trebuie promovate, campanii organice de awareness pentru o companie, cum poate fi recrutarea externă susținută intern de către angajați și cum pot deveni ei brand ambassadors
  • Crizele de imagine și cum pot fi ele combătute: cum să adaptezi strategia de employer branding la feedback-ul negativ postat de foștii angajați, cum să construiești o strategie de combatere a acestui feedback, despre employee satisfaction și employee retention și cum pot fi ele valorificate prin intermediul canalelor social media

 

 

Durata cursului: 10 ore

09.30 – 12.30 – Prezentare module

12.30 – 13.30 – Lunch break

14.00 – 16.00 – Prezentare module + prezentări practice

16.00 – 16.20 – Coffee break

16.20 – 19.00 – Exerciții aplicate, pe echipe, în baza unor subiecte desprinse din modulele parcurse

 

Data de desfășurare ale cursului Recrutare online și prin social media

  • la cerere, pesonalizat.

Locația: sediul nostru din Str. Uranus, nr. 132A, sector 5,  București, pentru hartă, click AICI.

 

Taxa de participare:   690 lei / cursant.

 

TAXA INCLUDE:

– activitate training;

– fișe de curs (exerciții);

– cofee break;

– suport de curs în format electronic;

– consultanță pe e-mail 30 de zile după finalizarea cursului;

– certificat de participare

 

 

Modalități de plată:

  • prin transfer bancar în contul nostru deschis la Banca Transilvania
  • numerar sau cu card bancar la sediul CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL
  • în trei rate bancare pentru posesorii de carduri de credit STAR BT emise de Banca Transilvania

 

Trainer curs: Andreea Paleologu

Andreea are o experientă de peste 10 ani în content marketing și publishing și de mai bine de 5 ani în marketing, marketing online, PR, relații publice și comunicare. Mai multe detalii despre Andreea aici.

 

Așteptăm mesajele dumneavoastră la adresele de email office@confidentbusiness.ro,  contact@confidentbusiness.ro sau la telefon 0759.824.657

Pentru înscriere, completați formularul de mai jos.

Organizatorul își rezervă dreptul de a face modificări în programarea datelor cursurilor, în funcție de cerințele administrative și opțiunile participanților, anunțând în timp util modificările.

 

FORMULAR INSCRIERE