„Este lipsit de sens să recrutezi oameni inteligenți și apoi să le spui ce să facă;        angajează oameni deștepți care să-ți spună ce ai de făcut!”

 

                                                                                                                                     STEVE JOBS

 

Recrutare online și prin social media

curs ONLINE

 

Recrutarea online și prin social media – devine una dintre cele mai bune opțiuni datorită concentrării mari a publicului țintă pe conturi online și posibilității de targetare avansate pe care numai social media le oferă!

 

Angajarea unui profesionist în deceniul 2 al sec. 21 a devenit o adevărată provocare, iar criza accentuată a forței de muncă – mai ales în domenii tehnice sau foarte aplicate, este o misiune delicată și implică intervenția unor specialiști, deci costuri ridicate!

În egală măsură, ritmul de penetrare a social media și a conectivității la internet în rândul populației active a României crește fulminant, de la an la an, peste 10 milioane de români fiind conectați zilnic la canalele de socializare și pe website-uri care pot deveni aliați de preț în recrutarea de personal.

Recrutorul trebuie să fie acolo unde îi este publicul țintă, iar dacă publicul țintă de candidați s-a mutat in online, acolo trebuie să fie și recrutorul modern, de generație nouă, care știe să creeze campanii online, un set nou de abilități de care până acum nu avea nevoie.

 

 

Cursul Recrutare online și prin social media se adresează:

  • Specialiștilor în resurse umane ce își doresc să își extindă sursele de candidați
  • Recrutorilor care doresc să își consolideze cunoștințele privind recrutarea online
  • Managerilor de HR care vor să înțeleagă mecanismele operaționale ale recrutării online, pentru a putea controla mai bine proiectele în lucru
  • Responsabililor de marketing, celor interesați de construirea sau consolidarea campaniilor de employer branding
  • Autorilor, bloggerilor, freelancerilor, creatorilor de conținut online
  • Antreprenorilor
  • Specialiștilor din diverse domenii care vor să dobândească expertiză suplimentară
  • Experților, consultanților independenți

 

 

 BENEFICIILE PARTICIPĂRII la cursul Recrutare online și prin social media:

 Vei învăța: 

  • Cum să construiești și să implementezi imaginea în online pentru o companie, prin campanii de employer branding atrăgătoare
  • Ce trebuie să schimbi/actualizezi la campaniile de construire/diversificare a brandului de angajator pentru a atrage candidații
  • Cum să îți construiești, implementezi, optimizezi strategia de recrutare prin social media
  • Cum și unde să cauți și găsești candidați relevanți pe Facebook
  • Cum și unde să cauți și găsești candidați relevanți pe LinkedIn
  • Dacă este cazul să utilizezi canale social media precum Instagram ori SnapChat pentru recrutarea ta de personal
  • Ce alte surse online de recrutare a personalului există în România și cum trebuie utilizate
  • Cum să construiești o campanie de recrutare eficientă și originală

 

BONUS:

  • Modulul „Cum gestionăm crizele de imagine generate de foști angajați în mediul online”

 

 

Structura cursului Recrutare online și prin social media:

  • Employer Branding și Social Media: profilul candidatului, noile canale de recrutare – ce sunt, cum se utilizează, recrutarea pe Facebook și LinkedIn (statistici relevante), recrutarea specială și alternativă pe Instagram/SnapChat prin curentul influencers, cum se construiește o pagină de companie pe Facebook/LinkedIn/cont business pe Instagram, ce conținut trebuie să aibă, la ce interval trebuie postat conținutul, promovarea paginii/contului, construirea de comunități online în jurul paginii de Facebook/LinkedIn, viralitatea în Instagram și pe alte canale social media alternative
  • Campaniile de recrutare – Recruitment Marketing: cum se construiesc (mesaj, foto, alte elemente), ce audiențe targetează, cum se eficientizează din punct de vedere obiective, buget, rezultate, cum se găsesc pepinierele de angajați, cum se construiesc campaniile plătite de recrutare, când este cazul să apelăm la campanii plătite, căutarea booleană în LinkedIn, diferențe Facebook-LinkedIn, specificități în campaniile de recrutare în surse alternative de candidați (Instagram, alte canale social media)
  • Recrutarea externă activă pe alte surse online: ce materiale trebuie utilizate pentru a atrage engagement cu potențialii candidați, unde trebuie ele postate, cum trebuie promovate, campanii organice de awareness pentru o companie, cum poate fi recrutarea externă susținută intern de către angajați și cum pot deveni ei brand ambassadors
  • Crizele de imagine și cum pot fi ele combătute: cum să adaptezi strategia de employer branding la feedback-ul negativ postat de foștii angajați, cum să construiești o strategie de combatere a acestui feedback, despre employee satisfaction și employee retention și cum pot fi ele valorificate prin intermediul canalelor social media

 

 

Durata cursului: 10 ore

09.30 – 12.30 – Prezentare module

12.30 – 13.30 – Lunch break

14.00 – 16.00 – Prezentare module + prezentări practice

16.00 – 16.20 – Coffee break

16.20 – 19.30 – Exerciții aplicate, pe echipe, în baza unor subiecte desprinse din modulele parcurse

 

 

Trainer curs: Andreea Paleologu

Andreea are o experientă de peste 10 ani în content marketing și publishing și de mai bine de 5 ani în marketing, marketing online, PR, relații publice și comunicare. Mai multe detalii despre Andreea AICI.

 

 

Data de desfășurare ale cursului Recrutare online și prin social media

  • 30 aprilie 2022, între orele 09.30 – 19.30

Locația:

  • ONLINE, pe platforma zoom.us

sau, după normalizarea situației epidemiologice, la sediul nostru din Str. Uranus, nr. 132A, sector 5,  București,  pentru hartă, click AICI.

 

 

Taxa de participare la cursul Recrutare online și prin social media:

Standardul de excelență este promisiunea noastră de valoare pentru fiecare dintre participanții la cursurile noastre! Nu ne-am propus să acordăm un certificat  profesional contra unui cost modic sau cât mai redus pentru a atrage clienți, ci să furnizăm valoare adăugată fiecărui cursant! Considerăm că este este principalul motiv care i-a determinat pe cei peste 6.000 de absolvenți să ne aleagă pe noi!

  • 900 lei/persoană este prețul integral al cursului. Locuri limitate.

 

REDUCERI:

  • 700 lei/persoană –  pentru plată anticipată până la 14 aprilie 2022
  • 600 lei/persoană – pentru înscriere împreună cu un coleg și plată anticipată până 14 aprilie 2022
  • pentru grupuri organizate, de cel puțin 6 persoane, puteți obține un tarif special.

În taxa de curs sunt incluse:

– activitate training;

– fișe de curs (exerciții);

– suport & resurse curs în format electronic;

– consultanță pe e-mail 30 de zile după finalizarea cursului;

– certificat de participare

 

 

Modalități de plată:

  • online sau prin transfer bancar în contul nostru deschis la Banca Transilvania
  • numerar la sediul CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL

 

 

Pentru înscriere și plată curs aprilie 2022:

 

 

 

 

sau, pentru înscriere doi participanți aprilie 2022***:

*** Te rugăm să ne transmiți și datele colegului cu care te înscrii la curs (nume/prenume, adresa de email și nr. de telefon).

 

 

Ce primești în urma participării la curs:

– Un certificat de participare care dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, importante fiind însă lucrurile învăţate la curs. Certificatul poate fi relevant în raport cu angajatorii, colaboratorii, pentru proiecte cu finanţare europeană, aducând plus-valoare CV-ului dumneavoastră;

– Un voucher de 100 RON pe care îl puteți folosi pentru oricare dintre cursurile CENTRULUI CONFIDENT sau ale CONFIDENT BUSINESS TRAINING, valabil pe durata unui an de la primirea lui.  Voucherul nu se cumulează cu alte reduceri sau cu alt voucher.

 

 

Pentru orice detaliu suplimentar trimiteți-ne un mesaj la adresa de email: contact@confidentbusiness.ro sau sunați-ne la tel.: 0756.310.661, 0730.811.997 sau 0752.134.662.

 

Organizatorul își rezervă dreptul de a face modificări în programarea datelor cursurilor, în funcție de cerințele administrative și opțiunile participanților, anunțând în timp util modificările.