„Nimănui nu-i place să i se vândă,

dar la toată lumea place să cumpere.“

Earl Taylor

 

 

Tarif special pentru varianta ONLINE a cursului!

Cursul va fi susținut în sistem de videoconferință și transmis online prin intermediul platformei zoom.us. Tot ce ai de făcut este să dai un simplu „click” pe link-ul primit de la noi și te vei conecta cu trainerul și cu ceilalți participanți!

Astfel:

–  vei putea urmări prezentarea cursului și imaginile din sala de curs în timp real

–  formatorul îți poate răspunde live la întrebări

–  vei putea interacționa la nivel de grup, subgrup sau individual cu ceilalți participanți

– suportul de curs și fișele de lucru (după caz) vor fi transmise în format .pdf fiecărui cursant, înainte de începerea evenimentului

 

…și pentru că alegi să participi la curs în varianta ONLINE, vei putea să:

– participi gratuit la o sesiunea ulterioară live a cursului în sală – când se vor relua activitățile în sală (confirmare prealabilă cu organizatorul, în funcție de locurile disponibile din lunile viitoare)

– adițional, vei primi un voucher în valoare de 100 RON*  valabil pentru oricare dintre cursurile CONFIDENT BUSINESS TRAINING sau ale CENTRULUI CONFIDENT

* Voucherul are o valabilitate de 12 luni și este transmisibil, dar nu poate fi folosit pentru un curs cu tarif redus sau cu altă promoție.

 

 

CURS TELESALES : Unelte și tehnici pentru vânzarea PRIN TELEFON

Trainingul nostru de telesales nu este pentru roboti de call-center. Noi instruim OAMENI pentru a vinde unor OAMENI prin îmbinarea unor tehnici și strategii moderne cu felul lor natural de a fi. Îi învățăm pe participanți cum să profite de telefon ca instrument de comunicare și vânzare, iar prin tehnici specifice îi antrenăm să-și îmbunătățească abilitățile de ascultare și de adresare a întrebărilor potrivite.

Acest training Telesales este dinamic, conceput pentru ca participanții să dobândească abilitățile de interacțiune cu clienții încă din timpul cursului,  prin multă exersare practică. El oferă informații și modalități eficiente pentru o comunicare profesională, câștigarea respectului în fața clienților, întărirea relației cu aceștia.

 

 

Trainingul TELESALES se adresează:

  • personalului din departamentele de vânzări prin telefon/telesales
  • celor care realizează interacțiunea sau vânzările prin telefon cu clienții
  • managerilor/conducătorilor echipelor de vânzări (care sunt model de profesionalism în raport cu CLIENTUL și model de standarde înalte pentru echipă). O echipă instruită  asigură avantaje clare față de competiție.

 

 

BENEFICIILE PARTICIPANȚILOR la cursul de TELESALES:

  • Veți învăța despre puterea cuvintelor și a tonului vocii la telefon.
  • Veți învăța să identificați și să depașiți barierele de comunicare
  • Veți învăța cum să utilizați tehnici de prezentare a produselor sau serviciilor oferite
  • Veti vinde suplimentar pentru că deja v-ați convins clienții și au încredere în valoarea produselor/serviciilor dumneavoastră
  • Veți învăța cum să identificați tipurile de clienți pentru a utiliza abordarea potrivită fiecărui tip
  • Veți ști cum să dezamorsați situațiile tensionate cu clienții dificili

 

 

STRUCTURA CURSULUI TELESALES:

COMUNICAREA LA TELEFON

  • Elemente ale comunicării la telefon
  • Bariere de comunicare și modalități de surmontare
  • Ascultarea activă
  • Tipuri de întrebări (închise / deschise; identificarea nevoilor/tipurilor de clienți)
  • Asertivitatea (vs. agresivitate/defensivitate)
  • Expresii recomandate / nerecomandate

STRUCTURAREA APELULUI TELEFONIC DE VANZARE

  • Planificarea și deschiderea dialogului (captarea atenției)
  • Recunoașterea și abordarea diferitelor tipuri de clienți
  • Tehnici de prezentare a serviciilor/produselor oferite
  • Surmontarea obiecțiilor și a raspunsului ¨Nu¨
  • Luarea deciziilor
  • Tehnici de vânzare
  • Tehnici de sumarizare și parafrazare (închiderea apelului)

EXERSAREA AUTOCONTROLULUI ÎN SITUAȚII DIFICILE

  • Tehnici de transformare a emoțiilor ostile ale interlocutorului în colaborare
  • Tehnici / instrumente/ exerciții de gestionare a propriilor emoții negative
  • Instrumente de autoevaluare a procesului de vânzare

Exerciții practice:

 – Jocuri de rol pentru dobândirea abilităților de comunicare eficientă cu clienții

 – Jocuri de rol pentru dobândirea capacității de a nu lua lucrurile personal și a gestiona situația dificilă/interacțiunea cu clienții dificili

– Jocuri de rol pentru exersarea atitudini profesioniste

 

 

Datele de desfășurare și durata cursului: 

  • Sâmbată, 25 septembrie 2021, în intervalul 9.00 – 17.00, cu pauză de masă între 13.00 – 14.00
  • Duminică, 26 septembrie 2021, în intervalul 9.00 – 17.00, , cu pauză de masă între 13.00 – 14.00

 

 

Agenda programului:

Ziua 1 Ziua 2
Sesiunea 1: 9:00 – 11:00 Sesiunea 1: 9:00 – 11:00
Coffee Break: 15 min Coffee Break: 15 min
Sesiunea 2: 11:15 – 13:00 Sesiunea 2: 11:15 – 13:00
Pauza de masa: 13:00 – 14:00 Pauza de masa: 13:00 – 14:00
Sesiunea 3: 14:00 – 15:30 Sesiunea 3: 14:00 – 15:30
Coffee Break: 15 min Coffee Break: 15 min
Sesiunea 4: 15:45 – 17:00 Sesiunea 4: 15:45 – 17:00

 

Trainingul este adaptabil și se poate personaliza în funcție de sectorul de activitate și particularitățile fiecărei companii în parte.

 

 

Trainer:

Ioana Bancu, senior trainer cu peste peste 15 ani de experiență în creare și livrare de programe de training pentru corporații. Ore de curs livrate : peste 10.000;  Mai multe despre trainer AICI

 

 

Locația:

  • ONLINE

pe platforma zoom.us sau, după normalizarea situației epidemiologice, la sediul nostru din Str. Uranus, nr. 132A, sector 5,  București,  pentru hartă, click AICI.

 

 

Taxa de participare:   1.100 lei / cursant.

 

REDUCERI**:

  • 700 lei/persoana pentru înscriere și plată integrală până la data de 3 sept. 2021;
  • 600 lei/persoana pentru grup de minim trei persoane înscrise împreună și plată integrală până la data de 3 sept. 2021;
** Reduceri valabile doar pentru perioada iun. – dec. 2021!

 

În taxa de curs sunt incluse: activitatea de predare, activități practice, suportul de curs,  fișe și materiale de lucru, 3 ședințe de supervizare cu formatorul, coffee-break-uri (pentru susținerea cursului în sală).

 

 

GARANȚII:

  • Dacă după prima zi de curs (sau primul modul) nu vei fi mulțumit și vei dori să te retragi,  îți vom returna contravaloarea taxei cursului, fără a-ți cere să justifici decizia luată. CONFIDENT BUSINESS TRAINING își asumă responsabilitatea calității tuturor cursurilor livrate

 

 

Modalități de plată:

  • online sau prin transfer bancar
  • numerar sau cu card bancar la sediul CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL
  • în trei rate bancare pentru posesorii de carduri de credit STAR BT emise de Banca Transilvania (doar la sediul nostru)

 

 

Modalități de înscriere:

  • ONLINE 

Cerințe pentru înscriere:

  • Nume / Prenume
  • adresa de email
  • nr. telefon mobil

Vom emite automat o factura proformă pentru care este nevoie de:;

  • adresa ta din CI – pentru persoană fizică
  • datele fiscale și adresă – pentru persoană juridică
  • dacă beneficiezi de un voucher valoric, trebuie să completezi codul vocuherului primit în formularul de înscriere online și vei achita doar diferența taxei de participare
  • datorită automatizării  procesului de înscriere, este posibil ca mesajele noastre să fie considerate a fi INOPORTUNE, de accea vă rugăm să verificați cu atenție întreaga corespondență cu noi inclusiv în folderul SPAM!

 

Pentru înscriere și detalii plată: 

 

 

                                                                                                             click aici

 

 

sau, pentru înscriere doi participanți*:

* Te rugăm să ne transmiți și datele colegului cu care te înscrii la curs (nume/prenume, adresa de email și nr. de telefon).

 

 

                                                                                                 înscriere doi cursanți

 

 

Pentru oferte detaliate sau orice alte informații suplimentare, așteptăm mesajele dumneavoastră la adresele de email:

office@confidentbusiness.ro; contact@confidentbusiness.ro sau la telefon 0759.824.657.