„Mai rău decât să îți instruiești angajații și aceștia să plece, este să nu-i instruiești și să rămână!”

ZIG ZIGLAR

DE CE ALEG CONFIDENT BUSINESS CLIENȚII NOȘTRI?

Pentru că ne diferențiem prin beneficiile oferite!

CURSURILE ȘI TRAINING-URILE NOASTRE SUNT:

Inovatoare: vizăm plus valoare unică pentru clienții noștri, îmbinând domeniul psihologiei cu teoriile manageriale, într-o viziune proprie care ne diferențiază pe piața furnizorilor de training.

ORIENTATE către REZULTATE: măsurăm rezultatele obținute după fiecare implementare a programelor de training / coaching  sau evaluări.

PRACTICE: subiectele complexe sunt adaptate pentru a fi asimilate și implementate eficient.

ADAPTABILE și PERSONALIZATE: în funcție realitățile organzației, identificăm sectoarele de activitate sensibile sau critice, nevoile de training și customizăm fiecare curs în parte.

MOBILIZATOARE: încercam să influențăm pozitiv fiecare participant pe durata procesului de formare pentru a declanșa procesul de SCHIMBARE!

VIZIUNEA CONFIDENT BUSINESS

Viziunea noastră este să fim un furnizor de top al celor mai performante programe de training. Vrem să fim percepuți ca o companie creativă și inovatoare, care oferă și  livrează soluția optimă pentru fiecare dintre clienții săi. Investim în cunoaștere și ne adaptăm continuu la schimbările economice și sociale, fără a face compromisuri care să coboare standardul de calitate al serviciilor oferite!

MISIUNEA NOASTRĂ

Misiunea CONFIDENT BUSINESS TRAINING este de a proiecta și livra programe strategice de training și de dezvoltare profesională la cele mai înalte standarde de competență și profesionalism. De la strategie până la implementare, să analizăm riguros obiectivele clienților noștri, să adaptăm și să personalizăm la specificul activității lor și să oferim cu pasiune soluțiile adecvate pentru a ne atinge obiectivele prestabilite cu fiecare client sau echipă!

Valorile CONFIDENT BUSINESS TRAINING sunt convingerile noastre, care ne ghidează în luarea deciziilor și în acțiunile întreprinse:

– Profesionalism, empatie și respect pentru clienții, angajații și  colaboratorii noștri

– Construirea unor relații comerciale pe termen îndelungat prin depășirea așteptărilor

– Ascultare și învățare, deschidere în a asculta opinii diferite

– Să spunem DA când putem și să cerem ajutor sau apelăm la alți furnizori de servicii atunci când NU putem

– Nu uităm să fim generoși cu cei în nevoie

PUNCTE FORTE

PROFESIONALISM

IMPLICARE

EFICIENȚĂ

PERFORMANȚĂ