Georgiana Fenic

Georgiana este licențiată în economie și psihologie, domenii cu multiple conotații științifice, dar și cu o dimensiune puternică de dezvoltare a capacității de a acționa mai inteligent în viața de zi cu zi.

Trainer, profesor, consilier școlar și formator profesional, Georgiana a realizat că poate obține rezultate cu un impact maxim prin crearea unei atmosfere favorabile învățării prin stimularea sentimentelor de curiozitate, de siguranță și de încredere în forțele proprii – asimilarea rapidă a temele abordate în curs pe baza unui parcurs adecvat și adaptat, în care fiecare va ști mereu unde se află, cât a învățat și cât a mai rămas…

Ca trainer, îți dorești să ai participanți curioși, uimiți de noile perspective și de ideile noi pe care le propui, vrei ca să fie dezbătute pentru ca fiecare cursant să găsescă modul propriu prin care să le adopte și să le folosească. Nu vrei să ai cursanți precauți, care stau în expectativă și care reacționează abrupt la idei diferite de ale lor, apărăndu-se și aducând argumente petinente – refuzând de fapt, actul de învățare.

Meseria de profesor / consilier școlar este una vocaţională, iar pasiunea și interesul sunt susţinute de perseverenţa, de preocuparea, de pregătirea din fiecare zi a fiecărei lecţii, dublată cu dezvoltarea și formarea continuă.

Georgiana consideră că „fiecare om are o chemare, o misiune, un scop în această viață – un fir roșu care este comun tuturor motivațiilor pentru care fiecare face ceea ce face…”

ARII DE COMPETENȚĂ:

Training

  • Formare profesională
  • Activitate pedagogică / educațională
  • Training-uri specifice domenii conexe

SUSȚINE CURSURI

  • Formator, certificare MEN
  • Expert achiziții publice, Expert Business Center
  • Start Business de Junior Achievement România
  • Finanțele mele – Junior Achievement România
  • Este afacerea mea, Compania mea, Fii antreprenor – Junior Achievement România
  • Educatie si competenta bancara pentru profesori – Institutul Bancar Român
  • Profesori motivați – Profesori pregătiți – POCU 73/6/6/105405;
  • Adaptare curriculară pentru copii/elevii cu CES
  • Metode participative de predare, centrate pe copil și Tehnologia Informației
  • Dezvoltarea gândrii critice, formare de abilități și creșterea independenței
  • Managementul stresului cadrelor didactice
  • Creșteți ce-i mai bun în elevii voștri – Asociația Clubul liderii mileniului 3