Prezentul document prin conținutul sau pune la dispoziția terților utilizatori Regulamentul privind Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului www.confidentbusiness.ro.
Site-ul este operat de societatea CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL, denumită în continuare ”CONFIDENT TRAINING”, cu sediul în Str.Uranus nr.132A,sector 5, București, înscrisă în Registrul Comerțului cu numărul J40/13911, Cod unic de înregistrare: RO39929993. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea biletelor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizator” sau „Client„. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
Termenii şi condiţiile de mai jos se referă la înscrierile în cadrul site-ului confidentbusiness.ro şi participarea la cursurile/serviciile/produsele şi evenimentele din oferta CONFIDENT BUSINESS TRAINING. Pentru a avea toate informaţiile legate de condiţiile înscrierii şi participării la cursurile/ serviciile CONFIDENT BUSINESS TRAINING, vă rugăm să citiţi cu atenţie cele de mai jos. În cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre următoarele numere de telefon: 0756.310.661 sau 0759.824.657.
Prin completarea şi trimiterea formularului de înscriere ce apare pe confidentbusiness.ro, clientul/cursantul se înscrie la cursurile/evenimentele sau achiziționarea serviciilor/produselor care figurează în programa CONFIDENT BUSINESS TRAINING şi răspunde pentru corectitudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numărul de telefon indicat greşit atrage după sine neînregistrarea înscrierii/solicitării, dat fiind faptul că CONFIDENT BUSINESS TRAINING nu poate contacta cursantul.
TERMENI
Utilizator – orice persoană care vizitează site-ul confidentbusiness.ro.
Client – persoană fizică / persoană juridică care efectuează o Comandă.
Produse și Servicii – orice produs sau serviciu menționat în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Produse și Servicii și să facă plata acestora.
Vânzător – societatea CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL.
Voucher = cod promoțional, cupon promoțional.
Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele și Serviciile iar Clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse și/sau Servicii.
Administratorul site-ului – Elena Cozma, își rezervă dreptul de a modifică în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
Conținutul site-ului și drepturile de proprietate intelectuală
Conținutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, în alte scopuri decât cele expres și legal permise. Extragerea oricăror informații urmată de orice utilizare în scop comercial care depășește sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vânzare ori licențiere și fără a avea în prealabil un consimțământ scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o încălcare a termenilor și condițiilor.
Sunteți de asemenea de acord să nu afectați și interferati în vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restricționează utilizarea, copierea unui conținut sau elemente care întăresc limitele de utilizare a siteului sau a conținutului acestuia.
Administratorul Elena Cozma face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor de pe site, însă uneori acestea pot conține inadvertențe (specificațiile sau prețul produselor modificate de către producător fără preaviz sau viciate de erori de operare). Atenție: fotografiile au caracter informativ și pot conține accesorii care nu sunt incluse în pachetele standard.
Fraudă
În scopul accesării și utilizării anumitor secțiuni ale website-ului poate fi necesară crearea unui cont personal. Prin prezența declarați că va asumați integral responsabilitatea pentru toate și oricare dintre activitățile realizate prin intermediul contului pe care îl deschideți pe website și, în consecință, va sfătuim să asigurați securitatea parolei contului sau a altor date de acces. În cazul în care securitatea contului pe care îl dețineți este compromisă, trebuie să anunțați imediat administratorul site-ului. Elena Cozma nu este responsabilă pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate terților de orice fel, prin utilizarea neautorizată a contului.
Drept aplicabil
Prin folosirea site-ului, utilizatorul se declara de acord asupra faptului că legile române vor guverna Termenii și condițiile de utilizare și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizatori și administratorul CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL sau asociații/partenerii/afiliații acestuia. În cazul unor eventuale conflicte se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă, iar dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța, în conformitate cu legile române în vigoare.
Disponibilitatea serviciului
Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a modifică structura și interfață oricărei pagini sau subpagini a site-ului în orice moment și la orice interval de timp liber ales, având dreptul de a întrerupe temporar sau permanent, parțial sau în totalitate serviciile puse la dispoziția publicului prin intermediul acestui website fără vreo notificare prealabilă individuală sau generală.
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri în legătură cu acești termeni de utilizare, nu ezitați să ne contactați prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@confidentbusiness.ro.
Mod de funcționare – livrarea serviciilor/produselor
Comenzile efectuate pe site-ul www.confidentbusiness.ro și toate site-urile conexe (ex: centrulconfident.ro, elenacozma.ro) sunt confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea comenzii. Biletele/accesul la serviciile/produsele comandate sunt trimise prin e-mail în maxim 48 ore de la finalizarea comenzii.
În urmă finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate, pe care apoi le poate printa pentru a le prezența la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului/ online (în cazul acestor tipuri de achiziții). Alternativ, cumpărătorul poate prezența biletele direct pe ecranul smartphone-ulului, varianta pe care o recomandăm.
În cazul produselor digitale (cursuri onlie), cumpărătorul va primi produsul digital achiziționat în maxim 36 de ore de la procesarea comenzii, prin link-arhivă, pe care îl poate descărca în laptop-calculator personal.
Cum mă înscriu/cumpăr online:
Butonul de înscriere este amplasat în partea dreaptă a paginii de prezentare a fiecărui curs/eveniment/serviciu/produs, sub detaliile despre curs/serviciu. Înainte de a vă înscrie/angaja pentru plată, vă rugăm să citiţi cu atenţie detaliile: domeniu, prezentare trainer/specialist, dată de începere (perioada de derulare), frecvenţa, vârsta minimă cursant/client, taxa de curs/serviciu, loc de desfăşurare şi număr maxim de locuri la curs (unde este cazul). Pentru a vă înscrie la un curs/ eveniment sau să achiziționați un curs digital/ serviciu al CONFIDENT TRAINING, trebuie să daţi click pe butonul ÎNSCRIE-TE / CUMPĂRĂ şi să completaţi câmpurile care figurează în mesajul de înscriere/ invitație spre cumpărare serviciu/produs.
Preţul cursurilor/biletelor/serviciilor/produselor:
Toate preţurile afişate pe site sunt în RON şi, în cazul cursurilor, sunt exprimate per modul (număr total şedinte la cursuri, inclusiv materiale de lucru, unde este cazul). Locurile la cursuri şi evenimente de pe site-ul confidentbusiness.ro sunt disponibile în limita locurilor existente în sala de curs sau conform acreditărilor.
Modalităţi de plată:
Pentru cumpărarea de produse/servicii sau bilete de acces la cursuri/evenimente, CONFIDENT BUSINESS TRAINING acceptă următoarele modalități de plata:
Plata cu cardul
Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către http://mobilpay.ro/, partenerul CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL, în procesarea acestor plăţi. Comunicaţia cu procesatorul se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de către procesatorul de plăţi.
Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.
Plata prin transfer bancar
Se va face pe baza proformei primite în urmă comenzii dvs, pe datele bancare transmise de dumneavoastră.
Returnarea contravalorii biletelor la cursuri/evenimente sau a produselor/ serviciilor
Biletul/contravaloarea serviciului/produsului achiziționat poate fi returnat/ sau schimbat numai cu respectarea condiţiilor de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului/contravalorii serviciilor şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit celor de mai jos. Sub nicio formă nu se mai iau în considerare cererile de rambursare primite în dată evenimentului sau ulterior acestuia.
- Returnarea biletului/contravalorii serviciului/produsului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către contact@confidentbusiness.ro.ro.
- Dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţîn 30 de zile înainte de dată de desfăşurare a evenimentului (sau în funcție de datele contractuale – pentru evenimentele în care se încheie contract), în termencumpărătorul de bilet primeşte că urmare a anulării biletului, fie 90% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia), fie un voucher pentru suma integrală (determinată conform prevederilor de mai sus). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente, produse sau servicii prin intermediul site-ului www.confidentbusiness.ro sau site-urile conexe acestuia.
- Dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţîn 14 zile înainte de dată de desfăşurare a evenimentului (sau în funcție de datele contractuale – pentru evenimentele pentru care se încheie contract), cumpărătorul de bilet/serviciu primeşte că urmare a anulării biletului/serviciului, fie 70% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia), fie un voucher pentru aceeaşi sumă (determinată conform prevederilor de mai sus). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete / produse/ servicii la alte evenimente prin intermediul site-ului www.confidentbusiness.ro sau site-urile conexe acestuia.
- Dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţîn 7 zile înainte de dată de desfăşurare a evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui curs), cumpărătorul de bilet/serviciu primeşte că urmare a anulării biletului, fie 50% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia), fie un voucher pentru 50% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului www.confidentbusiness.ro sau site-urile conexe acestuia.
În funcţie de momentul formulării solicitării, cumpărătorul se va află într-una din situaţiile menţionate la pct. 1-3 de mai sus, fără a le putea combină sau cumula. Cu alte cuvinte, dacă, solicitarea este formulată cu 18 zile înainte de dată de desfăşurare a evenimentului, operează exclusiv pct. 2 de mai sus (fără a dobândi cumulativ şi drepturile menţionate la pct. 3 de mai sus).
Biletele pot fi returnate sau schimbate doar cu acordul organizatorului evenimentului respectiv în cazul în care solicitarea este formulată cu mai puţîn de 7 zile înainte de dată de desfăşurare a evenimentului.
Returnarea banilor clienților care solicită anularea cumpărării serviciilor/biletelor/produselor digitale, în funcție de momentul formulării solicitării de către cumpărător (conform situațiilor de la punctele 1-3 de mai sus), se va efectua în maxim 15 zile lucrătoare, din momentul înregistrării solicitării prin email, în inboxul contact@confidentbusiness.ro. În solicitarea tranmisă prin email, este necesar să menționați contul din care s-a efectuat plata online, pentru a se returna suma, în același cont.
În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa contact@confidentbusiness.ro. Mai departe, CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL, în funcţie de momentul la care este formulată solicitarea, va rambursa suma integrală, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, doar prin transfer bancar sau prin creditarea operației direct pe cardul cu care s-a făcut plata (în cazul tranzacțiilor procesate prin www.mobilpay.ro). Pentru a înlătura orice îndoială, CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL precizează că nu va fi returnat decât preţul biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia). Pentru a putea returna banii în termenul de maxim 15 zile lucrătoare, în funcție de momentul la care a fost formulată solicitarea, este necesar să transmiteți codul IBAN la contact@confidentbusiness.ro.
Produsele digitale
Produsele digitale se transmit doar în format electronic (pe adresa de e-mail specificată în Comandă), deci nu se prezintă sub formă unor produse fizice, care să fie livrate Clientului. Plata pentru produsele digitale se face exclusiv online (card bancar, transfer bancar), plata ramburs nefiind posibilă.
În măsura în care Clientul a primit un link de download valid, în conformitate cu Comandă plasată pe site, se va consideră că serviciul pe care confidentbusiness.ro s-a obligat să îl presteze a fost îndeplinit și acceptat de Client. Linkurile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odată ce au fost trimise.
În situația în care Clientul achiziționează un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul și/sau această incompatibilitate este specificată în mod public pe site, nu va fi posibilă returnarea contravalorii produselor atât timp cât Clientului i s-a livrat un link de download valid care funcționează.
Vouchere
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher și are diverse cerințe pentru a fi valid și aplicabil. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile și informațiile de pe voucher astfel încât discountul să vă poată fi acordat.
Valoarea fiecărui voucher este specificată pe acesta.
Voucherele nu sunt destinate revânzării și nu pot fi convertite în bani.
Voucherele nu pot fi înlocuite în cazul în care sunt pierdute, furate sau distruse.
Condiții de aplicare a voucherelor
Fiecare voucher este limitat la o singură utilizare și are valabilitate pentru o perioadă limitată de timp, astfel cum se va menționa pe voucher, în mailul de oferire a voucherului și în contul de utilizator secțiunea “vouchere”, sau cum se menționează în fiecare promoție/ofertă în parte. CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL își rezervă dreptul de a modifică sau anula aceste vouchere în orice moment, cu anunțarea prealabilă a clienților.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict menționate în ofertă respectivă.
În cazul în care produsele/serviciile pentru care a fost acordat voucherul și pentru care clientul s-a calificat la acordarea promoției nu au fost achiziționate, voucherul nu poate fi utilizat. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate sau returnate de către client nu pot fi considerate valide, acestea având efect numai dacă reducerea este aplicată acelor produse/servicii care au fost plătite.
Ofertele promoționale nu se pot cumula în aceeași comandă. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comandă.
Orice voucher va fi valabil începând cu dată aplicării acestuia că reducere la comandă deja efectuată. Un voucher nu se poate aplică pe o comandă plasată în trecut.
Notă de informare privind protecția datelor personale
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, administratorul site-ului va administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informăm că datele personale pe care utilizatorii le furnizează administratorului site-ului sunt prelucrate în scopul oferirii în condiții optime a servicilor. Utilizatorii înțeleg și acceptă că datele personale pe care le furnizează sunt prelucrate în scopul oferirii în condiții optime de către administratorului site-ului a serviciilor de reclamă, marketing și publicitate, a serviciilor de comunicații electronice și a serviciilor asociate platformei online de vânzare bilete la evenimente.
Fiecare utilizator, la opțiunea să proprie, furnizează unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de către administratorul site-ului. Refuzul furnizării anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesării anumitor servicii prin intermediul site-ului.
Datele dvs. cu caracter personal pot fi furnizate partenerilor contractuali ai CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL implicaţi în furnizarea serviciilor prin intermediul site-ului.
Conform Legii nr. 677/2001, fiecare utilizator beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.
Totodată, utilizatorul are dreptul să se opună prelucrării datelor personale care îl privesc și să solicite ștergerea datelor. Utilizatorii înțeleg și acceptă că ștergerea datelor lor personale va fi urmată de imposibilitatea de a accesa serviciul oferit de către administratorul site-ului.
Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere în scris în acest sens, pe care să o trimită apoi prin poștă la adresa administratorul site-ului: CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL, cu sediul în Str.Sabinelor nr.98, ap.1, sector 5, București sau prin e-mail la adresa: contact@confidentbusiness.ro .
Limitarea răspunderii
CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL nu răspunde sub nicio formă, în nici o masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legatură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate în totalitate și în mod independent de către furnizorii nostru, CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.
Factura fiscală persoane juridice
Pentru comenzile efectuate în numele unei entități juridice se vor emite facturi fiscale în urmă unei solicitări scrise primite pe contact@confidentbusiness.ro. Solicitarea trebuie să conțină: numărul de comandă sau numele pe care s-a efectuat comandă și datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comerț, Sediu Social, Cont bancar, banca la care este deschis contul, delegat).
Obligaţii:
Pentru a oferi informaţii actualizate confidentbusiness.ro va realiza periodic modificări în conţinutul site-ului, schimbările referindu-se la informaţii despre cursuri, descrieri, poze, preţuri etc. Preţurile de pe site se pot modifică în funcţie de costurile aferente unui curs şi onorariile lectorilor. Confidentbusiness.ro nu este răspunzătoare pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, în utilizarea, copierea sau afişarea conţinutului site-ului declinându-şi de asemenea răspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defecţiuni tehnice apărute la server.
Politică de confidenţialitate:
Confidentbusiness.ro se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terţi şi să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu cursanţii/clienții săi, precum şi în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcţionarea site-ului şi a ofertelor acestuia. CONFIDENT BUSINESS TRAINING SRL va reţine datele personale şi le va folosi în scopul informării utilizatorilor privind programa confidentbusiness.ro şi a trimiterii prin email de REMINDERE pentru plata curs/serviciu şi/sau pentru începere curs, celor înscrişi la respectivul curs.
Prin bifarea casuței, Utlizatorul / Clientul declară că a fost informat cu privire la Termenii şi Condiţiile de utilizare ale site-ului www.confidentbusiness.ro, că a înţeles conţinutul său şi că şi-a exprimat liber consimţământul în scopul respectării acestora.