Un serviciu CUSTOMER CARE de calitate iti va transforma afacerea!
/ septembrie 17, 2015
- Vei reusi sa cresti numarul clientilor fideli…unii chiar pe viata!
- Vanzarile iti vor creste. Oamenii au un motiv pentru care doresc sa ramana clientii tai.
- Produsele si serviciile tale vor fi cele preferate, iar competitorii tai vor fi dezavantajati, clientii alegand sa isi cheltuiasca banii in afacerea ta, nu intr-a lor!
- Clientii vor sta in afacerea ta pe termen lung. Castigarea clientilor este intotdeauna o investitie scumpa (timp, bani, energie sa ii determini sa te aleaga). Daca livrezi servicii de calitate celor deja existenti, nu vor mai avea motive sa caute in alta parte servicii similare.
- Loialitatea clientilor este un neajuns pentru competitie. Daca iti faci ireprosabil serviciul de CUSTOMER CARE, este foarte dificil pentru competitie sa mai aiba acces la clientii tai.
- Este mai usor sa convingi clientii fideli sa cumpere mai mult. Intotdeauna este mai usor sa vinzi suplimentar clientilor cu care deja ai o relatie buna si care cred in valoarea produse si servicii tale.
- Profit mai mare. Prin servicii CUSTOMER CARE de calitate, clientii sunt mai usor de convins sa plateasca ceva mai mult pentru ce oferi tu. Vor fi mai putin reticenti cand le propui TU pretul respectiv si nu un altul despre care aud poate pentru prima data. Clientii cred ca daca pretul este mai mare, aceasta inseamna o calitate mai buna. Asadar, tu esti primul care trebuie sa ai incredere in ceea ce vinzi pentru a o transmite fiecarui client in parte.
Categorie: Articole